HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

tizedik nap

2010.09.13. 19:29 riddickhun

Na hat a tegnapi statisztikak szerint a nyolcadik napot rekordszamu, 32 ember olvasta el, koszonom a megtiszteltetest, remelem mindenkinek tetszik a blog, ha van kerdes, keres, hogy mirol irjak bovebben szoljatok nyugodtan:D

Hat a tizedik napom az eddigieknel nyugisabban telt el, de nem is bantam, ha ez a 9-1 arany megmarad a vegeig tokeletesen boldog leszek:D

A nagybevasarlas hianya, (konkretan fagyin, vizen es soron kivul semmi nem volt a hutoben:D), plusz a bulit koveto delutan keles miatt a reggelit ugy dontottem ma kihagyom, akarmennyire is nagy oromtol fosztom ezzel meg magamat:D picit agyat folyattam a kanapen ( te jo atyauristen milyen reklamok vannak itt.... kedvencem amit az nfl adon mar otthon is lattam, amiben egy kutyara felszerelheto sorkosarat (!) reklamoznak:D:D csak hivod a blokit es jon a sor:D:D felelmetes), utana irany a supermarket! Persze nem is lenne USA, ha nem lenne ugyanaz az egyszerunek latszo dolog teljesen mas mint otthon. (nem tudjatok elkepzelni mennyit szorakoztam a logikatlan iranyba fordulo zarakkal, csapokkal, meg hasonlokkal:D) Na itt a supermarketben a kifozdetol kezdve mindenig egybe volt kotve, kozos kasszakkal, aaaa kicsit sem volt nagy a sor:D ezen kivul meg nem egyszer neztem nagyot egypar felirat lattan, legnagyobbat talan akkor, amikor a bananra ra volt nyomtatva, hogy organic:D ja kosz nem is gondoltam volna:D meg minden kulon rairjak, hogy antibiotikumot nem tartalmaz... kicsit felelmetes.

Na hazaerve gondoltam kiprobalom a Californiaban nott barackot... hiba volt:D katasztrofa, szerintem ezek a csillagos eget lehoznak (es kifizetnek:P) egy igazi jo magyar barackert:) Delutan hatralevo reszet tanulassal (meg persze nfllel:D) toltottem, kozben persze a szamitogep is nagyritkan befigyelt:D

Eees rajottem, hogy lesz Yann Tiersen koncert okt 8.-aaaaaan woohooo:D:D

A holnapi viszontlatasra:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr692293657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

el....tuk 2010.09.14. 09:48:00

Szia Olivér!
Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy olvassuk el a blogodat.
Nagyon jól szórakozom, remélem, megmarad a lelkesedés, és minden nap írsz valami érdekeset.
Azt sajnálom, hogy nincs magyar ékezeted, ezen érdemes lenne segíteni. (gondolom, a kint beszerzett laptop angol klaviatúrás, de attól még szoftveresen át lehet konvertálni olyanra, hogy váltani lehessen az eredeti és a magyar betűkészlet között)
Jó tanulást.
Lakatos István (Peti apukája Adyligetről)
süti beállítások módosítása