HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

hatvankettedik, hatvanharmadik nap

2010.11.09. 05:54 riddickhun

Na elnezest az ujabb majd` hetes kesesert, csak megint elegge beindultak az esemenyek, megirtam az SAT-t, jol meg is unnepeltuk, voltam a Harvardon szoval most sem unatkoztam:)

Tortenetemet kedd este fejeztem be immaron felfegyverkezve egy uj ebresztooraval! A biztonsag kedveert jo hangosra allitottam be, viszont ezt a meggondolatlansagomat reggel jol meg is buntette a szerkezet:D mindent kiijesztett belolem reggel, olyan erzes volt erre az ordito zenere felkelni, mintha kitort volna a haboru:D mondjuk az ebersegemre nem panaszkodhattam utana:D

Suliban keddi hianyzasom miatt aznap talalkoztam eloszor az uj emberekkel (annyian voltak, hogy eloszor azt hittem veletlenul rossz terembe mentem be:D uj szekeket kellett behozni, nem fertunk el rendesen), napom tovabbi resze sok emlitest nem erdemel, SAT, SAT, SAT, mar csak 3 nap volt hatra ekkor:D

Csutortokot sajat elhatarozasbol szabadnapnak vettem ki (penteken mar csak agyat akartam pihentetni, meg ujra atnezni a dolgokat), es igazabol azon kivul, hogy vagy 200 szot tanultam meg enap (koztuk olyan eszeveszett hasznos dolgokat, mint hitteriteni, meg egy kulon kifejezest egy novenyre, ami egy masik novenyen no, de nem belole taplalkozik...:D), osszesen egy nagyon emlitesre valo dolog akadt: utolso Solomon! Konnyes bucsu alap (na jo nem:D) atbeszeltuk a vasarnapi practice SAT-n elkovetett hibaimat, beszelgettunk meg egy jot utoljara, aztan papa:) (teszem hozza elkepeszto, hogy elment ez a 9 het...:) ) este azzal a nyugodt tudattal fekudtem le, hogy masnap mar az atnezesen kivul sok dolgot nem kell csinalnom, ket nap es vege ennek az egesznek...:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr122435217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása