HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

otvennyolcadik, otvenkilencedik nap

2010.11.02. 20:08 riddickhun

Szombat reggel ujfent kidobott az agy magabol, mar ideje lenne megregulaznom, mert ez igy nincsen rendben:D emberes meretu pluszidom jelentos reszet arra forditottam, hogy veeegre valahara olvastam valamit az SAT-n kivul…:D kifejezetten uditoen hatott majd` 1 honap koplalas utan:P pluszban jatszottam egy adagot a vilag eddig altalam latott legviccesebb jatekaval a Deathspank-kel (egy host alakitasz, aki igazabol nem is hos csak a szaja nagy, a kardja annal kisebb… minden porcikajarol sut a jateknak, hogy angolok keszitettek, kb 3 percenkent fordultam le a kanapemrol a rohogestol:D), eees bepotoltam Dexter teren a hianyossagaimat (te atyaeg mennyire beteg iranyba halad ez a szezon, tetszik nagyon:D)

Delutan Halloween hetvege folytatasakeppen beultunk a Furesz 3D-re! Broaf. Ennyi a tomor velemenyem az egeszrol:D valami elkepesztoen, borzadalyosan undorito volt, lattam mar jopar szornyuseget eletemben, de ez nalam is kiverte a biztositekot:D Elsot imadtam, mert annak volt mogottes tartalma, ertelme, de ez mar semmi masrol nem szol, csak a felelmetesen beteg kinzasokrol. Brrrrr, de tenyleg. Nem veletlen, hogy otthon alig par helyen jatszhatjak majd:D

Film utan vazitaskeppen beultunk vacsorazni a Vapianoba (hova mashova:P), brazil ismeroseimmel, meg vagy 20 masik ismeretlennel:D miutan befejeztuk, mentem haza, mivel szombat reggel vart ram az itteni utolso practice test!

Vasarnap reggel keles, most minden rendeben ment, raadasul ezt hala egnek a hozzam kozelebb eso Kaplan kozpontban irtam, ami kb. 6 utcanyira van tolem, szoval inkabb nem biztam ra magam a metrosok kenyere-kedvere:P

Eddig legjobb tesztemet sikerult megirnom szerencsere, mindennel egyutt 2180 pont let!:D Mar csak 20 pont valaszt el az eredetileg kituzott 2200-tol… hat van ra 1 hetem:D

Mivel sokat hetkozben nem sikerult sokat aludnom, pluszba a hetvege sem igazan errol szolt, a vasarnap ujfent pihenes nap lett, egesz delutan tanultam, olvastm, gepeztem, es nfl-t neztem:D azert neha ez is nagyon jol tud esni:D amikor ilyen teljesen IQ folyatosan nezed ahogy ezek a sarkanyolo tobbtonnas allatok gyilkoljak egymast a palyan…. eleterzes:D azert mondjuk az este folyman kicsit kimozdultam barlangombol, vegtere is egyszer van Halloween parade az evben:) hat nem jott annyira ossze:D teljesen eselytelen volt, hogy akarmit is lathassak a felvonulasbol, 2 millio ember nezte csak az utcan, le volt zarva, az egesz 6th Ave, valami 5 korul kellett volna odaerni ahhoz, hogy a 7-10ig tarto cuccost meg tudjad nezni:D majd legkozelebb:P mondjuk annyira nem is bantam, mivel vasarnap estere megerkezett ide is kedvenc pingvinrako evszakom:D (mondjuk ahogy ma reggel neztem amikor volt meg netem, hetvegere megint 15 fok kornyeki idot mondanak… kemeny:D) ennek oromere rapakoltak a kozponti futesre egy lapattal, elmult 2 napom egy reszet azzal toltottem, hogy eltalaljam a megfelelo beallitast valahol a fagyhalal, es a fott csirke allapot kozott:D ebben a pillanatban ugy tunik, hogy a kicsit nyitott ablak, es warmer futesallapot komboja a nyero:D

Miutan hazaertem tvbol kovettem a felvonulast, valami elkepeszto volt…. Olyan ruhakat vettek fel nehanyan, hogy az allam is lent maradt. (Megprobalok valami videot felkutatni a net legmelyebb bugyraibol)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr612417940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása