HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

hatvanhetedik nap

2010.11.13. 22:04 riddickhun

Reggel megint hajnalok hajnalan keles (4 ora az ut oda, 4 ora vissza...:D), aztan irany a buszmegallo! Ahol valami felelmetesen nagy mazlim volt (vagy valaki tenyleg nagyon akarta, hogy eljussak a Harvardra:D) Mentem eppen a kiszemelt busz fele (ami mint utobb kiderult teljesen tele volt), es kb fel utcaval elotte lattam egy masikat, ami raadasul nem is Bostonba ment, hanem pont Cambridgebe, ahol eppen a Harvard van:D hogy meg tokeletesebb legyen a tortenet, ezen a buszon kb senki nem volt, siman elfekudhettem, hihetetlen kenyelmes volt, es raadasul baromi gyors wifivel rendelkezett:D

Ut elejen fotoztam egy jot (egeszen elkepeszto kulonbsegek vannak mar New Yorkon belul is, de ha kimesz onnan... tenyleg mintha 3-4 orszagon mennel keresztul), aztan ledoltem 1-2 orara aludni:) Keles utan havazasra (!) lettem figyelmes, ami hala egnek zuhogo esove "szelidult" mire odaertem:D

Cambridge (es ezzel egyutt a Harvard is) tenyleg fantasztikus elmeny volt. Baromi jol sikerult az interju is, hihetetlen kedvesek, segitokeszek voltak (fogadoterem olyan volt, mintha az elnokhoz keszultem volna:D), csavo utana megmutatta a Harvard legnagyobb szinhazat (4-500 ferohelyes vilagszinvonalu felszereltsegu monstrum:D), kerbejartam a sulit, ket sulituran is reszt vettem, es tenyleg elkepesztoen nagy pozitiv csalodas volt az egesz, mert semmit nem tapasztaltam abbol az arroganciabol, amit rengeteg helyrol hallottam.  Egyetlen egy gondom volt a sulival, amit nem is nagyon tudom hogyan fogalmazzak meg.... Egyszeruen olyan volt, mint az egyetemet Svajca. Minden tul tokeletes volt, tul tiszta, tul csendes, tul rendezett, egyszeruen ilyen steril hatast keltett az egesz.... Azert persze nem volt rossz, igy is nagyon elveztem, de a Yale valahogy sokkal termeszetesebb volt, jobban elveztem:)

Hazafele, mivel a busz teljesen idiota idopontban ment (pluszba et is ki szerettem volna probalni:D), a vonatot valasztottam, egy elmeny volt:D hihetetlen kenyelem, felszereltseg (itt mar tenyleg alap a wifi...), teljesen olyan erzesem volt mintha egy repulon ultem volna:)

Hazafele metrobacsi meg egy kicsit megviccelt (vagy jo fel orat kellett varni), szoval pl ruhaimert mar nem sikerult elmennem a mosodaba -.- aztan nem sokkal ezutan beszedultem az agyba ez a 8 ora utazas, egesz nap maszkalas, plusz 6-os keles azert elegge faraszto volt:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr252447054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása