HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

hatvanadik, hatvanegyedik nap

2010.11.05. 03:52 riddickhun

Hetfo reggel pedig a keles utan drasztikus elhatarozasra jutottam: mostantol minden este lefekszem legkesobb ejfelkor!:D (szerintem az akkori allapotomat tokeletesen demonstralja, hogy fogmosas elott a szappant akartam ranyomni a fogkremes tubusra…:D:D rejtely hogyan jott ez ossze:D)

Suliban egeszen csaladias hangulat uralkodott, mivel 16-unkbol 11-en szabadsagot vettek ki a vasarnap esti Halloween buli utan:D ennek oromere a napot a Night of the Living Dead megnezesevel, aztan elemzesevel toltottuk, jo moka volt:D hazamentem, lefogalaltam a Harvardot (hetfon megyek 1-re interjura, meg azert minden eloiteletem ellenere egyszer mindenkeppen meg szeretnem nezni, azert biztos nem veletlenul a vilag legjobb egyeteme mindenhol), utana paff. Netem megszunt letezni, ami felelmetes mennyisegu pluszidot szabaditott fel a szamomra:D persze ez nem volt akkor problema, mivel ugy 2-300 szo vart ram meg a heten.... nyami:D raadasul netem mellett a tv is elment, szoval szokasos hetfo este Chucknak is lottek... de legalabb konnyebb volt betartani az ejfeles szabalyt!.....

..... aminek semmi hatasa nem lett masnap reggel:D felkeltem, iszonyat vilagos volt, ranezek a meg mindig csorgo telefonomra, 11 ora volt...olyan 3 es fel oraja csoroghetett:D  na mindegy legalabb aludtam ujra egy jot:P mivel a tv es netszerelok csak du. 2 korul jottek, ugy dontottem itt az ideje egy rendes ebresztoora vasarlasanak, mert sajnos ugy tunik a telefon ebben a szerepkoreben eleg csufosan kudarcot mondott:D ezenkivul masoltattam kulcsokat (mar keszitettem elo az Angry Birdot az iPodon, hogy okes, akkor majd ezzel eltoltom azt a 10 percet ami kell egy ilyen muvelet elvegzesehez...max 15 masodperc volt az egesz, es a kulcsok meg mukodnek is:D) boltbol hazafele tiszta sieles feelingem volt, mivel nem volt olyan hideg, viszont a szel fujt mint a fene... csak az a kulonbseg, hogy mig a sielesnel szaguldunk le kozben a hegyrol (na jo ez eroteljes tulzas:D), itt max a szel szaguld feled:D komolyan mi a fenenek epitenek szelcsatornakat az F1-es istallok, az 8th Avenue tokeletes lenne erre a celra:D ugyis lezarjak 2 hetente az egeszet hetvegenkent, legalabb lenne egy kis musor:)

netet delutan pillanatok alatt megcsinaltak, bepotoltam Chuck es Dexter-beli hianyossagaimat (minden egyes resz utan azt hiszem, hogy nem, ennel a kovetkezo nem lehet betegebb.... es megis minden egyes alkalommal ram tudnak cafolni:D) aztan tanulas, tanulas, tanulas....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr92424949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása