HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

negyvenhetedik, negyvennyolcadik nap

2010.10.22. 07:47 riddickhun

Na bocsi mindenkitol, nov 6-ig ujra csak 2 naponta fogok jelentkezni, altalaban mire befejezek mindent, mar nincsen nagyon erom leulni blogot irni...:D

Kedd reggel mar alapbol kicsit nehezen keltem fel, ez eleg eroteljes jelzes volt afele, hogy szerdan ez egyaltalan nem fog menni:D suli extrakiraly volt (ezelotti heten abban a 4 napban tenyleg megtanultam ertekelni, hogy Chris a tanarunk:D), szunetben megint idiota videokat mutogattunk egymasnak (akkor mutattak a japan metros gyongyszemet, ha nem lattatok volna eddig mindenkeppen nezzetek meg nagyon beteg, felraktam a facebookomra:D)

Utana szeleburdisagombol adodoan szinte minden letezo dolgot sikerult Solomonnal elszurnom:D eloszor is felhivott 2 korul, hogy a szokasos 2 helyett 4-re menjek. Okes gondoltam ez meg jol is jon legalabb aludhatok egy orat, mivel halalfardt voltam:D felkelek, elet ujra szep, maradak megint megtanultak csicseregni, nap ujra kisutott.... amikor is odaertem a talalkozohelyre vartam, es csak vartam... 10 perc utan gondoltam felhivom, hat kiderult, hogy rossz helyre mentem:D szoval laza 20 perces kesessel estem be az orara, de szerencsere volt ideje utana kipotolni a kiesett idot (igy belegondolva istentelen nagy mazlim van a tanaraimmal itt... Chris is, de Solomon is, elkepesztoen jofejek, de mellette zsenialis tanarok is... koszonom, akarkinek is kell mondanom:D) utana otthon szokasos haziadag, plusz sorozatpotlas (het hire: meghosszabbitottak a Chuckot :D:D raadasul 24 reszre, nem a szokasos 22-re:):) )

Szerda reggel meg... alapbol kedd este az ebresztot 9 30ra allitottam be, mert tudtam, hogy eselytelen, hogy 7 30-kor kikeljek az agybol:D mondjuk az is bebizonyosodott szamomra, hogy a szokas nagy ur, mivel 7 19-kor magamtol felebredtem:D (elso oramat 7 20-ra szoktam beallitani:P) mondjuk azzal a lendulettel aludtam vissza:D suli szokasos moka, utana viszont olyat ebedeltem.... leirhatatlan. Chris ajanlott egy hamburgeres helyet, ahol volt a hetvegen, es megfogadtuk a tanacsat... hat nem hiaba:D eletem legjobb burgeret ettem, de tenyleg szavakkal nem lehet leirni azt az elvezetet, amit annak az elfogyasztasa jelentett:D

Delutan meg Daniekkel jatszottam egy kis LfD2-t neten... meg jo, hogy mar csak 2 het van az SAT-ig kulonben nehez lenne kibirnom, hogy ne jatsszak tobbet vele:D

Utana szokasos tanulas, hazi kombo, amit utana megspekeltem egy kis egyetemi korultekinto turaval (mondjuk jol tettem, mivel kiderult, hogy hetfon van az utolso nap a Yale-re interviewra, gyorsan le is foglaltam az egyik maradek helyet:D) Az este maradek reszet meg egik reszben azzal toltottem, hogy megprobaltam (ugy tunik sikerrel) rabeszelni haverokat arra, hogy jojjenek a Yale-re elvegre az beszelgetes maga csak fel ora lesz, tobbi idot a varosban, meg a suliban szandekozom majd eltolteni:) (pl orakra is be lehet majd menni)

A holnaputani viszontlatasra:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr72390128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása