HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

otvenotodik, otvenhatodik nap

2010.11.01. 03:14 riddickhun

Szerdai napomra sok szot nem is pazarolnek, a szokasos mokakon kivul (suli, SAT, haverok szentharomsag), szinte toltam az orat, hogy menjen mivel csutortokon jottek ki az elso erettsegi eredmenyek:D Direkt megvartam, hogy elmuljon ejfel (mondjuk az lett volna a ritkasag ha nem:D), lecsekkoltam az oldalt, eredmenyek meg nem erhetoek, gondoltam nem lenne realis elvarni toluk, hogy 0:05-kor felrakjak a pontokat:D

Csut reggel direkt 5-10 erccel elobb keltem, hogy legyen idom megnezni ujra, hat szinten nem jott be:P suli elrepult, utana futas kajaert es haza nezni az eredmenyeket! Na akkor lettem poppet morcos, amikor az alabbi diszkret vervorosen villogo uzenetet olvastam a kepernyomon: akinek a pontjai meg nem elerhetoek, azok nezzenek vissza nov elejen, mivel beleestek az emberek 1-2%-aba akiknek meg nincsen meg az eredmenyei:D O, hogy az Isten aldja meg az ordog szekeret. Na jo ennel kicsit cifrabb volt akkor:P gondoltam ledolok egy kicsit aludni, hogy picit lenyugodjak... Miutan felkeltem gondoltam a biztonsag kedveert megnezem utoljara... EEEES IGEN MEGJOTTEK:D mondjuk ha nem lettek volna ennyire jok (foleg a matek) lehet, hogy ugyanez a mondat kicsit maskepp hangzott vona, de hala egnek nem ez volt a helyzet:D matek 800/800, US History 660/800, de utobbit ujrairom decemberben, plusz az egyetemeknek csak 2 subject test kell, es tenyleg eleg gyanus, hogy a World History, miutan kiegeszitettem a kinai tortenelemmel, es a zulu torzsek harcmodoraval jobban fog menni:P

Nagy oromomben ajandekoztam magamnak egy no tanulas estet, ahol vegre nyugisan, be tudtam potolni az osszes sorozathianyomat:D pluszba elkezdtem szervezni a pentek estet, ami, mint majd meglatjatok a kovetkezo fejezetbol eleg jol sikerult:D:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr752412805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása