HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

otvenedik, otvenegyedik, otvenkettedik nap

2010.10.28. 05:03 riddickhun

Na majd egy het utan ujra jelentkezem elnezest a kesesert, kicsit ellustultam:D hat kozben elerkeztem felszazadik napomhoz.... elkepesztoen telik az ido:)

Csutortok esti jazzmoka utan kicsit eselytelen volt a pentek reggeli keles:D csorog az ora fel 8kor… nemnem:D fekudtem vissza meg ket orara:D

Suli meg a szokasosnal is betegebb volt... Teljesen szetesett az egesz tarsasag, mindenki megorult:D Chris kb 5 perc utan felhagyott azzal, hogy normalis orat tartson, meg is jegyezte, olyanok vagyunk, mintha kulon-kulon elszivtunk volna egy tonna fuvet:D mondjuk ot sem kellet felteni…. Olyan szavakat tanitott, mint agyekkoto, meg aranyer, raadasul, mivel az utobbirol paran nem tudtak, hogy mi is az kepet is mutatott rola google-on….broaf ilyen undorito dolgot meg eletemben nem lattam:D
Suli meg kaja utan visszafekudtem aludni (ugy fajt a fejem, mint az istennyila, pedig este nem is ereztem belole semmit… bezzeg reggel), a delutan folyaman pedig jopar egyetemi dolgot elinteztem :)
Este pedig svedbucsuztatas! Mondjuk ahogy az telt...:) eloszor is a holland csajjal 2 oran keresztul gondolkoztak azon, hogy melyik etterem be menjenek (-.-), es mire 11-re eldontottek mar poppet ehes voltam:D mivel ok a koleszben laknak (mint utobb kiderult tok szep szobak is vannak ott), irany este Harlem:D hat oszinten az a 6 utca a metrotol a helyig nem eletem legnyugodtabb par perce volt:P de tuleltem:D kolesz bejarataban a csatakreszeg mexikoi csavo vart (nem annyira ertettem mit mondott elegge osszefolytak a szavai:P), aztan nagysokara megerkeztek a holgyek is:D vacsora nagyon jo volt, viszont utana jott a fekete leves... Megint nem engedtek be minket a helyre (direkt megkerdeztuk oket valtoig allitottak, hogy nem kernek ID-t) szoval ejfel korul haza is batyogtam:) viszont azzal a megnyugtato erzessel fekudtem le, hogy 4 hetvege utan veeeegre most semmi reggeli dolog nem lesz:)
Szobaton szepen kenyelmes felkeltem, aztan egesz napomat magyjabol ellustultam eleg jo volt, hogy vegre pihenhetek egy kicsit:)
Este pedig brazilkoszontes:D Hat ezek az emberek tudnak elni:) elkepesztoen jo volt, bar minel tobbet ittak, annal tobbet beszeltek portugalul,  ami annyira nem volt elonyos:D Hat mire elkerultunk az egyikuk lakasabol, ahol csak a koszontes volt, meg iszogatas, eleg jo allapotban voltunk:D azert ki tudja alapon elmentem veluk a buihelyre, ahogy meglattam a biztonsagiakat, mar koszontem is el:D mondjuk nem volt akkor problema, mar kulonben is 2 korul volt:) Utana is resen kellett lennem, hatalmas mazli volt, hogy kiesett az egyik fulembol a fulhallgato, mivel a metro szokasos random mondjan bejentette a Times Squarenel (42. utca), hogy a kov megallo az 50. helyett (ahol leszalltam volna) a 72. lesz:D hmm kosz:D reflexbol kimatrixugrottam (na jo nem:P) aztan hazasetaltam, legalabb kitisztult a fejem:P utana meg jo szokasom szerint leultem kicsit gepezni:D
Vasarnap reggel annak ellenere, hogy 3 utan fekudtem le mar 10-korul fent voltam... egyszeruen keptelen vagyok itt sokaig aludni, otthon delelott tuti nem keltem volna fel:D Napomat ket dologgal jellemezni: tanulas, es egyetemi jelentkezes:) hat itt nem igazan olyan, mint otthon: 4 orat szorakoztam, mire az osszes apro dolgot kitoltottem (konkretan MINDENRE kivancsiak, attol kezdve, hogy szerepeltel-e sulidarabban, odaig, hogy mi a szuleid legmagasabb iskolai vegzettsege), es raadasul meg a personal statementtel nem is vegeztem... Este megprobaltam koran lefekudni, mivel a masnapi Yale interview miatt reggel negyed 6-kor kellett kelnem:D Csufos kudarcot vallottam 1-kor sikerult elaludnom....:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr882404303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása