HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

otvenharmadik nap

2010.10.30. 18:52 riddickhun

e Ennek a napnak kulon bejegyzest szentelek, mivel eletem egyik legmeghatarozobb, es legjobb elmenyet hozta a hetfom:D

Hol is tarottam? Ah igen ott, hogy nem fekudtem le idoben:D hat a felkeles 5 15-kor....A legeskudtebb ellensegeimnek sem kivanom az elso 10-15 percet, amit ateltem:D Tul utan valamit enyhult a dolog, osszeszedelodzkodtem, aztan 6 korul irany a palyaudvar! Na most 6-kor New York konkretan TOKSOTET. De meg ahhoz sem hasonlitott, amikor tavaly a szavato probak miatt kelni kellett 0. orara, amikor azert mar ekorul valami pislakolt meg december kornyeken is. Hat nem itt:D mondjuk orultm ennek a jelensegnek, mivel zavartalanul folytathattam agyi vegetalasomat utkozben:D

Palyaudvar meretein ujfent elcsodalkoztam, meg mindig amulok es bamulok, hogy hogyan oldottak meg ezt a 150 vaganyt egy helyen:D vonatomat idoben elertem, hering style-ig megtelt mire elindultunk:) Mondjuk magabol az utbol sokra nem emlekszem, mivel vegigaludtam:D de az elejen rogton sokkolo volt az a hihetetlen vagas (tenyleg mintha egy hatar lenne) New York, es a kertvarosi reszek kozott. Mondjuk ezeket a kertvarosokat tenyleg mintha egy kepeslapbol vagtak volna ki:D Pontosan olyanok ahogy Chris mondta: minden tokeletes, gyonyoru haz, simara lenyirt fuvel, nagy kutyaval, terepjaroval es atlag 2,5 gyerekkel:D

2 ora utazas utan eljutottam New Havenbe, aminek a palyaudvarhoz kozeli reszet leginkabb Salgotarjan kulsohoz tudnam hasonlitani:D mar ertem mit ertett Chris az ubergetto alatt:D be a taxiba, ahol jot beszelgettem egy ecuadori bevandorloval, aki imadja New Havent, es kb csak jokat meselt rola, hogy a crime rate mennyit esett az elmult 15 evben (elotte batorsag kellett ahhoz, hogy este 9 utan kimereszkedjel az utcara:D), milyen jo kis tanulovaros, es tarsai:)

Kb 10 perces ut utan megerkeztunk a Yale varosreszbe, ami... egyszeruen gyonyoru. Remelem a sebteben keszitett kepeim valamit atadnak az egesz hangulatabol:D meg egy szot sem beszeltem senkivel, de maris hatalmas pluszponttal inditott a suli:D

Tulbiztositasom miatt, meg miutan bejelentkeztem az interjura is maradt 40 percem, szoval kicsit setalgattam a derus new haven-i reggelben:) ahogy raneztem a college map-re rajottem, hogy ezek nem kakival gurigaznak:D 4 buszvonala van az egyetemnek, kb. olyan, mint egy kulon varos, amin nem csodalkozom, mivel mint utobb kiderult 11000 diak es ketezervalahanyszaz tanar lakik a kornyeken:D az arany azert nem rossz:P

Visszaerkeztem meg idoben, es hatalmas szerencsere egy pol. science majoros, eppen utolso eveben jaro diakkal beszelgettem, szoval volt temank:D elejen persze jottek a szokasos jeee te MO-rol jottel es egyedul vagy itt dolgok, de utana attertunk az olyanokra, hogy mi alapjan valasztjak ki az, az egyetemek a diakokat. Hat tenyleg teljesen mas vilag ez. Okes rengeteget szamit az erettsegi is, de emellett az olyanok is, hogy mennyire elhivatottak az emberek, mennyit tesznek meg azert, hogy bejussanak az egyetemre (szerintem itt enyhe elonnyel indulok a kijovetelemmel:D), mennyire tarsasagiak, mennyit tesznek hozza a kozosseghez (szerintem itt sincsenek bajok), es mennyire fogjak kihasznalni a suli altal adott lehetosegeket. (Ezekrol a lehetosegekrol hamarosan kulon fejezet kovetkezik:D)

Interju utan bejelentkeztem egy sima school tour-ra, ahol osszeismerkedtem 2 amcsi csavoval es egy angol csajjal, mondanom sem kell utobbi akcentusa...:D:D imadom. Hat a tura meg... Nem tudom, hogy a Stanfordnak mit kene mutatnia ahhoz, hogy ujra az legyen az elso az egyetemi listamon:D Emberek 98%a a campuson lakik (mondjuk megertem, ez a hely..), oket ilyen Roxfort szeruen 12 hazba osztjak be az emberek (mondjuk itt random modon:P) es versenyeznek kulonbozo dolgokban egesz evben, aminek a vegen a gyoztes megkapja a Yale kupat:D Pluszba meselt arrol, hogy miutan valakit felvesznek ide....

AKARMIT tanulhat. Konkretan akarmit. 36 course kell a graduation-hoz, egy majorhoz 12, kotelezo dolgok szinte alig, ennek eredmenyekeppen szuletnek meg az olyan parositasok, mint biokemia-writing, kemia-muvtori es tarsai:D nekem talaltak ki:P

Hat a lehetosegek meg.... Hihetetlenek. Az elso tura alatt meselt a csavo egy felelmetesen mokas tortenetet:D A Vietnam War Memorial Washingtonban egy Yale-es diak palyamunkaja volt az egyik course-on, amit annyira jonak talaltak, hogy inditottak a kormany altan kiirt palyazaton is, ahol nyert. A professzora palyamunkajanak elleneben:D:D masik nagyon kemeny dolgot a science tuavezeto mondta, akivel egeszen felfoghatatlan dolgok tortentek:D eloszor is egy olyan orara jelentkezett be. ahol olyan esoerdokben oshonos novenyeket vizsgaltak, amikben megvan a lehetoseg arra, hogy olyan anyagokat tartalmazzanak, amiket gyogyszerekben fel lehet hasznalni. Na most a szemeszter vegen 2 hetre elmentek Ecuadorba terepgyakorlatra, ahol a csaj veletlenul talalt egy novenyt, ami, mint kiderult a kutataasok utan, a malaria eddigi leghatasosabb ellenszere:D tesztelese eppen most folyik, 2-3 honap mulva ha minden rendben megy boltokban a gyogyszer.... milyen mar ez?:D

Teljesen ilyen oromsokkos allapotban utaztam haza, ahol miutan megneztem a Chuckot bedoltem az agyba es aludtam egy hatalmasat:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr562410254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása