HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

hatvankilencedik, hetvenedik nap

2010.11.13. 23:01 riddickhun

Szerdan suliban az egyik uj brazil csavo melle kerultem a feladatoknal, amit imadok, mert tenyleg kb ahany ember, annyi kultura, annyi teljesen mas dolog:D

Kiderult rola, hogy rendezoasszisztens az egyik itteni szinhazban, es ott dolgozik a suli mellett (eppen egy darabot olvasgatott, elkertem fel percre megnezni, hogy milyen, vegigszakadtam az elso 3-4 oldalat, aznap delutan el is mentem megvenni, es ahogy hazaertem el is olvastam:D ha akartok 1-masfel orat onfeledten szorakozni, mindenkeppen tegyetek igy ti is Beyond Therapy a darab neve, egy homofob no, es egy felelmetesen erzekeny biszexualis ferfi megismerkedeserol szol:D)

Szemet Chris suli vege fele nem birt leallni, vegig a Bare Burgerrol beszelt, foleg arrol, hogy milyen jot evett ott tegnap (szerintem mar emlitettem regebben, tenyleg a legjobb hely kerek e New Yorkban:D) szoval nem birtunk paran ellenallni a kisertesnek es elmentunk oda kajalni:) hat most sem bantuk meg. En speciel eletemben eloszor ettem struccsteakes hambugert (meg ugy strucchust is nagy altalanossagban:P Chris javasolta, azt mondta magasan a legjobb), es aaaah…. Egyszeruen egy szertartas volt, ahogyan elfogyasztottuk a burgert. A kaja unnepe de tenyleg:D Raadasul ahhoz kepest, hogy mennyire jo, es New York:P felelmetesen olcso, kb annyibol ki lehet jonni, mint otthon a Subwayben :)

Delutanom Beyond Therapy utan fennmarado reszet olvasassal (befejeztem Az Utat, egeszen zsenialis….. mondjuk tenyleg nem a pillangolelkueknek ajanlom), valamiiiiint….. torittanulassal toltottem, wooohooo! Tiszta erettsegi eleterzes volt, kb minden masodik mondatnal eljott valami idiota emlek a torifaktrol:D pluszba egy kis zombikaszalas is belefert a dologba, egyszeruen tenyleg megunhatatlan ez a Left for Dead 2:D

Csutortok reggel egyszeruen maskent lattam a vilagot koszonhetoen annak, hogy szerda este mar 11-kor lefekudtem, egyszeruen mas erzes volt felkelni, tenyleg szebb hely volt a vilag aznap reggel:D

Mai nap suliban eloszor kaptam olyan dolgokat, amiket mar egyszer vettunk (hat igen sajna a kurzus 10 hetre van tervezve, utana ujrakezdodik az egesz), de mivel par ember kivetelevel teljesen kicserelodott az egesz osztaly, a beszelgetes teljesen mas elmeny volt megint:)

Suli utan atjottek a hollandok terepet felmerni (szombat este nagy fozes less nalam, aztan megneztek van-e minden:D), aztan mozitime! A Due Datet neztuk meg paran, talan nem ANNYIRA jo, mint a Hangover, de igy is vegigszakadtuk az egeszet:D Robert Downey fejeiert alapbol megeri megnezni a filmet:D

Mozi utan toritanulas, pluszba folytattam a CoD-ot (hihetetlen elmeny, tenyleg olyan erzes, mintha egy filmben lennel sokszor), este kis NBA (Boston-Miami, eleg kemeny kuzdelem volt, bar meg mindig fura erzes a Bostonnak szurkolni egy meccsen:D)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr152447140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása