HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

negyvennegyedik nap

2010.10.18. 06:06 riddickhun

Mokas kis nap volt ez majd meglatjatok...:D

Reggel fel9-kor keles, valami miatt nem is nem esett olyan nehezemre kikelni az agybol... Csak a tuolas utan jottem ra, hogy mi volt az oka ennek: bekapcsoltak a kozponti futest!:D Ez mimumum 10 perc pluszt fog jelenteni minden reggel, amit az agybol meg a tusolobol valo kijovetelkor vacakoltam el:D

Metro megint hulyult, el is atkoztam az egesz bagazst minimum 1000 generaciora oda-vissza:D nagy nehezen aztan vegul megis bedocogott, jokora kesesben voltam, a megallotol futottam is a helyre ahova irjuk... de amikor kerestem a falon, hogy melyik teremben vagyok beosztva valami nem stimmelt. Semmi SAT idopont, mi a fene. Megneztem a maileket es, mint ra kellett jonnom elneztem egy nappal az idopontot, vasarnap lesz a teszt.... Isten aldja meg az ordog szekeret:D mondjuk akkor ez cifrabb volt. Na mindegy gondoltam kihasznalom bohosagomat, legalabb setalok egy kicsit a varosban igy reggel 10 korul:D Sikerult beszereznem vegre egy egerpadot (rogton veletlenul 2-t, osszeragadtak a dobozok, es csak otthon vettem eszre... azt hittem egy pillanatra ketszer szamlaztak, csak valahogy nem vettem eszre, de mint kiderult ok sem:D), aztan megyek tovabb szepen nyugodtan, egyszer csak megall elottem egy faszi. Nezek, mi a fene van, elkezdem jobbra kikerulni, erre elem all... Na gondoltam ennek fele se trefa, kezdtem kalkulalni a lehetosegeket:D amikor is megkerdezi: te, olyan ismerosnek tunsz nekem (persze anglisul), nem veletlenul egy filmsztar vagy?:D mondom meg nem:P azert ez kicsit feldobta a reggelemet:P:D

Utana meg jarkaltam egy kicsit, megneztem 1-2 parkot, korullneztem a Fifth Ave-en is kicsit jobban, talaltam is par jo kis helyet, amit kesobb bovebben le fogok csekkolni :) Estet pedig ujfent brazil barataimnal toltottem, rohadt jo volt, iszonyatosan jofejek, meg valahogy a brazilokkal mindig jolerzem magam:D

Aztan ejfelkorul bucsut intettem az egyre illuminaltabb allapotbn levo tarsasagnak, mivel masnap reggel keles... -.-

Na szevasztok! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr732380049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása