HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

negyvenkilencedik nap

2010.10.23. 02:47 riddickhun

Mai nap hala egnek sem a kelessel nem voltak gondoljaim, sem a Solomonnal kapcsolatban nem csesztem el semmit, amit egy hatalmas sikerkent konyveltem el:D

Suli kozben az ido szinte repult (mar meg sem lepodom:D) szunetben meghivast kaptam egyik brazil haverom szulinapjara (mar elore felek, ezek az emberek tudnak elni:D), aztan kerdeztek raerek-e este menni egy jazz klubba, gondoltam miert ne, meg ugysem voltam ilyenben:)

Whole Foodsban pedig delutan osszefutottam a masodik celebbel ittartozkodasom soran, most Tracy Morgan tisztelte meg jelenletevel ugyanazt a kozertet, ahova szoktam jarni:D (raadasul egyik csoporttarsam is latta mar itt, szoval eleg gyanus, hogy tenyleg o volt) 

SAT is baromi gyorsan elment, Solomonnal kozben beszelgettunk az itteni reklamokrol...:D komolyan mondom ezek utan az otthoni politikai hirdetesek parthovatartozastol fuggetlenul aranyos, kedves barati simogatasoknak tuntek:D konkretan az egyik reklamban az egyik jelolt azt mondta a masikrol, hogy lop, csal, hazudik, elsikkasztott tobbszazmillio dollart, es tonkretette New Yorkot... ezt igy szoszerint:D

Este meg a jazz klub... fantasztikus volt. Komolyan ha lenne egy ilyen hely otthon ki sem jonnek onnan:D egesz egy hangulatos, hatalmas foldalatti (fust hala egnek a hatalyos torvenyek miatt nem volt:) ) terem, kanapekkal, darts-szal, billiard es pingpong asztalokkal, oszzelopkodott szekekkel , ahova raadasul 21 alatt is beengednek, csak radpecselnek egy cuccost, hogy nem ihatsz. Mondanom sem kell ez nem volt egy nagy akadaly:D zene is zsenialis volt, japoval pingpongoztunk is egy adagot par sor utan, nagy elmeny volt:D egyedul azt sajnalom, hogy fenykepezogepet megint elfelejtettem vinni, na mindegy ide meg ugyis fogok jonni:)

Viszont elkovettem a letezo legnagyobb hibat, amit el tudok kovetni, meg mielott elmentem otthonrol: bekapcsolva hagytam a gepet:D ilyenkor kicsit pityokasan felelmetesen sok idot vagyok kepes elcseszni a gep elott, volt mar vagy hajnali 2 mire sikerult elaludnom:D

Na szegasztok holnap ujra jelentkezem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr172392256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása