HTML

hungarianmaninnewyork

Aki idetéved tudni fogja:D

Friss topikok

  • dohbaby: Drága húgomnak még júniusban ennél is kalandosabb volt, dehát ez már csak ilyen ugye. amúgy a hung... (2011.08.23. 14:13) kalandos utunk tortenete:D (es a Papaek meg le sem szalltak)
  • justblaze: Kávés tequila? LEteszteljük majd :D (2010.09.15. 17:06) kilencedik nap
  • el....tuk: Szia Olivér! Vasárnap összefutottam Mamáddal, aki büszkén mesélte, merre jársz, és ajánlotta, hogy... (2010.09.14. 09:48) tizedik nap

Linkblog

nyolcadik nap

2010.09.11. 21:40 riddickhun

Reggel felkelni eloszor, egyedul egy lakasban kb. 5000 merfoldre otthontol... erdekes erzes:)

Na, de hagyjuk is, gyorsan tultettem magam ezen, gyors pakolas, reggelinel kicsit csaltam, a Starbucksba mentem:D (az amerikaiak a Walmart mellet a Starbucksot gyulolik a legjobban, majd kesobb kifejtem egy hosszabb eszmefuttatas kereteben, hogy miert is), utana nyomas a suli, kicsit kesesben voltam, sokat nyammogtam a kajan:D

Bent a suliban kiderult, hogy ma van Fashion Night New Yorkban, az uzletek nyitva tartanak hajnali 2-ig, DJ-k jatszanak bennuk, es celebek is lesznek!!!!! Annyira izgatott lettem, hogy az elso adando alkalommal feliratkoztam egy baseball meccsre, semmit nem is tudtam a szabalyairol, csak hogy utnek meg futnak sokat, de legalabb minel messzebb visz a varos kozpontjaban levo orulettol:D

Suli utan Papaval meg egy utolsot ebedeltunk egyutt indult haza, mostantol teljesen egyedul, kezdodhet az elet:D hat az elet a delutani kulonoraval kezdodott, kedvenc Solomonommal:D majd csinalok rola kepet, igaz iszonyat jofej, viszont annal viccesebben nez ki:D kulonben egeszen elkepeszto, hogy itt egy 120 perces ora milyen gyorsasaggal tud elmenni....

Vissza a lakasba legfontosabb dolgokat kipakoltam es mar indultam is a baseball meccs elotti talalkozora, nem ismertem senkit:) bar ez itt egyaltalan nem gond, sot a legjobb dontesem lett amiota itt vagyok, hogy feliratkoztam!:D Megismerkedtem ket nagyon jofej emberrel, egy nemet csajjal, es egy brazil csavoval, akik a tarsasag kemeny magjat fogjak alkotni a kovetkezo harom honapban!:D Veeegre valakik, akik nem csaladdal jottek, vagy 15 haverral... Na hat veluk, meg meg sokan vegighulyultuk az amugy penetransan borzaszto meccset, tenyleg nem tudom,hogy az amcsik mit csipnek ezen a borzadalyon:D mas kerdes, hogy a stadion, meg a kiszolgaloegysegek zsenialisak voltak, de ez szerintem a kepeken is latszik:)

Hat a stadion maga is szolgaltotott jopar poenforrassal: az elottunk ulo gyonyoruseg (kep facebokon) kb ugy drukkolt....., mint egy ork. Jobb szo nincsen ra:D rofogott, szurcsolve itta a soret, majd amikor a Mets (New York masik baseball csapata a Yankees mellett) ellen a Phillies 4 pontot szerzett levagta a soret, aminek tartalma az elotte ulo legnagyobb oromere a fejen kotott ki...:D hihetetlen latvany volt. Raadasul, meg kiosztottak a dancer of the dayt is... brr olyan borzaszto dolgot meg eletemben nem lattam, sajna fotot nem csinaltam, megrazo volt latni egy 200 tonnas balnat mozogni:D

Meccs utan feljottek hozzam kicsit iszogatni, nagy moka volt, a brazil csavo mutatott egy olyan videot, azt hittem meghalok a rohogestol, rakom ki facebookra:D

Na azt hiszem ezzel potoltam is a lemaradasom, kovetkezo fejezet jon holnap:)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianmaninnewyork.blog.hu/api/trackback/id/tr892289366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása